
Voit keskittyä potilastyöhön.
ZEISS OPTIME
Katso, miten OPTIME-huoltosuunnitelmat ovat auttaneet klinikoita ja lääkäriasemia keskittymään tärkeimpään: ensiluokkaiseen potilastyöhön.
ZEISS-huoltopalvelut ovat tunnettuja korkeasta asiakastyytyväisyydestä
Asiakkaat ympäri maailman ovat valinneet ZEISSin OPTIME®-huoltosopimukset. Meillä on vuosikymmenten kokemus klinikan ja vastaanoton tarpeisiin vastaamisesta. Luotettavan, ajantasaisen ja optimoidun järjestelmien suorituskyvyn ja yhdistettyjen huipputeknologioiden avulla huolehdimme siitä, että sinä voit keskittyä potilaiden hoitamiseen. Korkea asiakastyytyväisyys (Customer Satisfaction Score)1 on osoitus sitoutumisestamme erinomaisten palvelujen ja asiakkaidemme tarvitseman tuen tuottamiseen.
Sairaanhoidon ammattilaiset, tietohallintopäälliköt ja klinikoiden johtajat kaikkialta maailmasta kertovat arjen haasteistaan. Katso kuinka luotettava järjestelmien kunnossapito ja korjaus, läpinäkyvät prosessit ja digitaalinen tuki sujuvoittavat klinikoiden ja vastaanottojen toimintaa ZEISS OPTIME -huoltosopimusten avulla. Seuraaville videoille, joita ZEISSin asiakkaat ovat kuvanneet ympäri maailmaa, on talletettu näitä hetkiä ja kokemuksia.
Huollon huippuosaamista
kaikkialla maailmassa

Miten "mahtava huoltokumppani" tukee tehokasta asiakasvirtaa
Vuodesta 2021 lähtien tohtori Bruce A. Rivers ja hänen tiiminsä Envue Eye & Laser Centerissä Yhdysvalloissa ovat voineet luottaa ZEISS OPTIME -huoltosopimukseen, jolla varmistetaan sujuva potilasvirta. Säännöllisestä kunnossapidosta ja saumattomista päivityksistä nopeaan tukeen sähkökatkosten sattuessa: ZEISSin huoltotiimillä on elintärkeä rooli lääkärikeskuksen tehokkaassa toiminnassa ja erinomaisessa hoitotyössä.
Klinikan huippuratkaisu: ZEISS OPTIME
Käyttämällä ZEISS-järjestelmiä Clínica del Noroeste erottuu muista alan kilpailijoista Meksikossa, sillä se pystyy tarjoamaan alueellaan nopeampaa kirurgiaa ja erittäin edistynyttä teknologiaa. Tiimi valitsi ZEISS OPTIME -huoltosopimuksen, joka pitää sisällään ennakoivan ja korjaavan kunnossapidon sekä henkilökunnan koulutuksen. Näin klinikan laitteisto pidetään kustannustehokkaana ja suorituskykyisenä. Tutustu siihen, miten kumppanuutemme tarjoaa uusimman tekniikan mukaisia ratkaisuja ja korkealaatuista palvelua potilaille.
Nopeasti reagoivat huoltopalvelut perustuvat kattavaan osaamiseen
VER Hospital de Olhos tarjoaa näkemisen ja elämisen laatua potilailleen seitsemässä toimipaikassaan Brasiliassa. Tiimi on valinnut ZEISS OPTIME -huoltosopimuksen, joka tarjoaa tiimin tarpeisiin nopeasti reagoivaa tukea. Kattavan ZEISS-järjestelmien tuntemuksen avulla huoltotiimi voi käyttää järjestelmiä, suorittaa vianetsinnän ja välittää minkä tahansa ongelman koulutettujen insinöörien ratkaistavaksi. Katso, kuinka tämä luja kumppanuus varmistaa luotettavan potilastyön.
Yhteydessä parempaa potilaiden hoitoa varten
Yhteys reaaliaikaiseen huoltoon on ratkaisevan tärkeää OFTALVIST-klinikoiden vastaavalle tiimille. OFTALVIST-klinikoiden verkostoon kuuluu ympäri Espanjaa yli 40 silmäklinikkaa, joissa hoidetaan vuosittain 300 000 potilasta. Katso, kuinka ZEISS OPTIMEn etätuki ratkaisee ongelmat välittömästi, uusimpien standardien mukaisten, turvallisten yhteyksien kautta ja varmistaa siten, että klinikat ovat aina valmiina potilastyöhön.
Miksi ZEISS OPTIME on "elintärkeä lääkäriaseman kasvun kannalta"
Tohtori Karsten Kortüm, joka työskentelee Ludwigsburgissa perheyrityksenä toimivalla silmälääkäriasemalla, arvostaa avointa viestintää potilaiden kanssa. Hän valitsi ZEISS OPTIME -huoltosuunnitelman, jolla varmistetaan sujuvat, läpinäkyvät prosessit yli 7 000 potilaan erinomaiseen hoitoon neljännesvuosittain. Tohtori Kortüm luottaa ZEISSin saumattomaan toimintaan ja lääkinnällisten järjestelmien lainsäädäntöä noudattavaan kunnossapitoon. ZEISS OPTIME on tärkeässä roolissa lääkäriaseman kasvun ja erittäin suorituskykyisten, tarkkojen järjestelmien kunnossapidon suhteen.
ZEISS-huoltotiimi on "aina lähellä"
Intian Punjabissa sijaitsevan Dr. Om Parkash Eye Instituten isä-poikatiimi luottaa järjestelmän jatkuvaan käytettävyyteen, jonka ansiosta he voivat johtaa potilasmäärältään suurta silmäklinikkaa. Ratkaisevaa on nopea tuki ZEISSin huoltotiimiltä. Tutustu siihen, kuinka ZEISS OPTIME -huoltosuunnitelma kuuluu olennaisena osana heidän kutsumukseensa tarjota erinomaista hoitoa potilailleen.
Kumppanuus edistää potilaan hyvinvointia
Myötätuntoinen ja yksilöllinen silmien hoito on ensiarvoisen tärkeää tohtori Jacob Chengille ja hänen henkilökunnalleen Eagle Eye Centressä Singaporessa. ZEISSIN nopeasti tarjoaman tuen avulla klinikalla vältetään laitteistojen käyttökatkokset, jotka voisivat viivyttää kirurgisia toimenpiteitä ja vaarantaa turvallisuuden. Katso videolta, miksi heidän mielestään ZEISS OPTIME -huoltopalvelu on ratkaisevan tärkeä, jotta potilaille voidaan tarjota laadukasta hoitoa.
Huoltopalvelu on ratkaisevan tärkeä potilasmäärältään suuressa silmäsairaalassa
Shanghai Heping Eye Hospitalissa edistyneet ZEISSin järjestelmät ovat olennainen osa työskentelyä. Kun klinikkapotilaskäyntejä on vuosittain yli 100 000, laitteistojen optimaalisen suorituskyvyn ylläpito on ratkaisevan tärkeää. Siksi professori Guo Haike tiimeineen valitsi OPTIME-huoltosopimuksen. ZEISSin huoltotiimin nopea reagointi korjaus- ja kunnossapitotarpeisiin tukee sujuvia prosesseja, toiminnan turvallisuutta ja luotettavia tuloksia.
Pyydä meiltä lisätietoa ZEISS OPTIME -huoltosopimuksista
-
1
CSAT on mittari, jolla mitataan, miten tarjotut tuotteet ja palvelut vastaavat asiakkaan odotuksia tai ylittävät ne. Tulokseksi saadaan tyytyväisten asiakkaiden kokonaisprosentti.