ZEISS OPTIME -asiakkaiden kokemuksia
ZEISS-huoltopalvelut

Voit keskittyä potilastyöhön.

ZEISS OPTIME

Katso, miten OPTIME-huoltosuunnitelmat ovat auttaneet klinikoita ja lääkäriasemia keskittymään tärkeimpään: ensiluokkaiseen potilastyöhön.

ZEISS-huoltopalvelut ovat tunnettuja korkeasta asiakastyytyväisyydestä

Asiakkaat ympäri maailman ovat valinneet ZEISSin OPTIME®-huoltosopimukset. Meillä on vuosikymmenten kokemus klinikan ja vastaanoton tarpeisiin vastaamisesta. Luotettavan, ajantasaisen ja optimoidun järjestelmien suorituskyvyn ja yhdistettyjen huipputeknologioiden avulla huolehdimme siitä, että sinä voit keskittyä potilaiden hoitamiseen. Korkea asiakastyytyväisyys (Customer Satisfaction Score)1 on osoitus sitoutumisestamme erinomaisten palvelujen ja asiakkaidemme tarvitseman tuen tuottamiseen.

Sairaanhoidon ammattilaiset, tietohallintopäälliköt ja klinikoiden johtajat kaikkialta maailmasta kertovat arjen haasteistaan. Katso kuinka luotettava järjestelmien kunnossapito ja korjaus, läpinäkyvät prosessit ja digitaalinen tuki sujuvoittavat klinikoiden ja vastaanottojen toimintaa ZEISS OPTIME -huoltosopimusten avulla. Seuraaville videoille, joita ZEISSin asiakkaat ovat kuvanneet ympäri maailmaa, on talletettu näitä hetkiä ja kokemuksia.

Huollon huippuosaamista

kaikkialla maailmassa

Huollon huippuosaamista kaikkialla maailmassa
Dr. Om Parkash Eye Institute ZEISS-huoltotiimi on "aina lähellä"
Dr. Kortüm MVZ GmbH:n lääkäriasema Miksi ZEISS OPTIME on "elintärkeä lääkäriaseman kasvun kannalta"
OFTALVIST-klinikka Yhteydessä parempaa potilaiden hoitoa varten
ENVUE Eye & Laser Center Miten "mahtava huoltokumppani" tukee tehokasta asiakasvirtaa
Eagle Eye Centre Kumppanuus edistää potilaan hyvinvointia
Clinica del Noroeste Klinikan huippuratkaisu: ZEISS OPTIME
VER Hospital de Olhos Nopeasti reagoivat huoltopalvelut perustuvat kattavaan osaamiseen
SHANGHAI HEPING EYE HOSPITAL Huoltopalvelu on ratkaisevan tärkeä potilasmäärältään suuressa silmäsairaalassa
Tri Bruce A. Rivers, johtaja ja kirurgi, Envue Eye & Laser Center, USA

Miten "mahtava huoltokumppani" tukee tehokasta asiakasvirtaa

Vuodesta 2021 lähtien tohtori Bruce A. Rivers ja hänen tiiminsä Envue Eye & Laser Centerissä Yhdysvalloissa ovat voineet luottaa ZEISS OPTIME -huoltosopimukseen, jolla varmistetaan sujuva potilasvirta. Säännöllisestä kunnossapidosta ja saumattomista päivityksistä nopeaan tukeen sähkökatkosten sattuessa: ZEISSin huoltotiimillä on elintärkeä rooli lääkärikeskuksen tehokkaassa toiminnassa ja erinomaisessa hoitotyössä.

Lis. Franciso Javier Valdez, toimitusjohtaja, Clínica del Noroeste, Meksiko

Klinikan huippuratkaisu: ZEISS OPTIME

Käyttämällä ZEISS-järjestelmiä Clínica del Noroeste erottuu muista alan kilpailijoista Meksikossa, sillä se pystyy tarjoamaan alueellaan nopeampaa kirurgiaa ja erittäin edistynyttä teknologiaa. Tiimi valitsi ZEISS OPTIME -huoltosopimuksen, joka pitää sisällään ennakoivan ja korjaavan kunnossapidon sekä henkilökunnan koulutuksen. Näin klinikan laitteisto pidetään kustannustehokkaana ja suorituskykyisenä. Tutustu siihen, miten kumppanuutemme tarjoaa uusimman tekniikan mukaisia ratkaisuja ja korkealaatuista palvelua potilaille.

Tri Márcia Toledo, johtajalääkäri, VER Hospital de Olhos, Brasilia

Nopeasti reagoivat huoltopalvelut perustuvat kattavaan osaamiseen

VER Hospital de Olhos tarjoaa näkemisen ja elämisen laatua potilailleen seitsemässä toimipaikassaan Brasiliassa. Tiimi on valinnut ZEISS OPTIME -huoltosopimuksen, joka tarjoaa tiimin tarpeisiin nopeasti reagoivaa tukea. Kattavan ZEISS-järjestelmien tuntemuksen avulla huoltotiimi voi käyttää järjestelmiä, suorittaa vianetsinnän ja välittää minkä tahansa ongelman koulutettujen insinöörien ratkaistavaksi. Katso, kuinka tämä luja kumppanuus varmistaa luotettavan potilastyön.

Tri Pedro Tañá Rivero, kansallinen johtajalääkäri, OFTALVIST-klinikka, Espanja

Yhteydessä parempaa potilaiden hoitoa varten

Yhteys reaaliaikaiseen huoltoon on ratkaisevan tärkeää OFTALVIST-klinikoiden vastaavalle tiimille. OFTALVIST-klinikoiden verkostoon kuuluu ympäri Espanjaa yli 40 silmäklinikkaa, joissa hoidetaan vuosittain 300 000 potilasta. Katso, kuinka ZEISS OPTIMEn etätuki ratkaisee ongelmat välittömästi, uusimpien standardien mukaisten, turvallisten yhteyksien kautta ja varmistaa siten, että klinikat ovat aina valmiina potilastyöhön.

Tri Karsten Kortüm, MD PD, silmätautien erikoislääkäri, Dr. Kortüm MVZ GmbH:n lääkäriasema, Saksa

Miksi ZEISS OPTIME on "elintärkeä lääkäriaseman kasvun kannalta"

Tohtori Karsten Kortüm, joka työskentelee Ludwigsburgissa perheyrityksenä toimivalla silmälääkäriasemalla, arvostaa avointa viestintää potilaiden kanssa. Hän valitsi ZEISS OPTIME -huoltosuunnitelman, jolla varmistetaan sujuvat, läpinäkyvät prosessit yli 7 000 potilaan erinomaiseen hoitoon neljännesvuosittain. Tohtori Kortüm luottaa ZEISSin saumattomaan toimintaan ja lääkinnällisten järjestelmien lainsäädäntöä noudattavaan kunnossapitoon. ZEISS OPTIME on tärkeässä roolissa lääkäriaseman kasvun ja erittäin suorituskykyisten, tarkkojen järjestelmien kunnossapidon suhteen.

Tri Rohit Om Parkash, klinikan johtaja, kaihi- ja refraktiivinen kirurgia, Om Parkash Eye Institute, Intia

ZEISS-huoltotiimi on "aina lähellä"

Intian Punjabissa sijaitsevan Dr. Om Parkash Eye Instituten isä-poikatiimi luottaa järjestelmän jatkuvaan käytettävyyteen, jonka ansiosta he voivat johtaa potilasmäärältään suurta silmäklinikkaa. Ratkaisevaa on nopea tuki ZEISSin huoltotiimiltä. Tutustu siihen, kuinka ZEISS OPTIME -huoltosuunnitelma kuuluu olennaisena osana heidän kutsumukseensa tarjota erinomaista hoitoa potilailleen.

Tri Jacob Cheng, verkkokalvokirurgian johtaja, Eagle Eye Centre, Singapore

Kumppanuus edistää potilaan hyvinvointia

Myötätuntoinen ja yksilöllinen silmien hoito on ensiarvoisen tärkeää tohtori Jacob Chengille ja hänen henkilökunnalleen Eagle Eye Centressä Singaporessa. ZEISSIN nopeasti tarjoaman tuen avulla klinikalla vältetään laitteistojen käyttökatkokset, jotka voisivat viivyttää kirurgisia toimenpiteitä ja vaarantaa turvallisuuden. Katso videolta, miksi heidän mielestään ZEISS OPTIME -huoltopalvelu on ratkaisevan tärkeä, jotta potilaille voidaan tarjota laadukasta hoitoa.

Prof. Guo Haike, Shanghai Heping Ophthalmological Hospitalin dekaani, Kiina

Huoltopalvelu on ratkaisevan tärkeä potilasmäärältään suuressa silmäsairaalassa

Shanghai Heping Eye Hospitalissa edistyneet ZEISSin järjestelmät ovat olennainen osa työskentelyä. Kun klinikkapotilaskäyntejä on vuosittain yli 100 000, laitteistojen optimaalisen suorituskyvyn ylläpito on ratkaisevan tärkeää. Siksi professori Guo Haike tiimeineen valitsi OPTIME-huoltosopimuksen. ZEISSin huoltotiimin nopea reagointi korjaus- ja kunnossapitotarpeisiin tukee sujuvia prosesseja, toiminnan turvallisuutta ja luotettavia tuloksia.

Pyydä meiltä lisätietoa ZEISS OPTIME -huoltosopimuksista

Ladataan lomaketta...

Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ZEISS-yhtiöissä saat Tietosuojaselosteestamme.

Ota meihin yhteyttä

Myynti- ja tuotetiedustelu

Ladataan lomaketta...

Lisää tuotetietoja tai myyntitiedustelun tekeminen.
Ilmoita tuote, josta olet kiinnostunut, sekä tiedot, joita haluat pyytää.

Carl Zeiss Meditec AG, paikalliset Carl Zeiss Meditec -myyntiyhtiöt käyttävät yhteydenottolomakkeeseen merkittyjä tietoja tiedusteluusi vastaamiseen sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ZEISS-yhtiössä saat Tietosuojaselosteestamme.

Huoltoa koskeva tiedustelu

Ladataan lomaketta...

Tukipyyntö tai ZEISS-tuotetta koskevat kysymykset.
Täytä tämä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Carl Zeiss Meditec AG, paikalliset Carl Zeiss Meditec -myyntiyhtiöt käyttävät yhteydenottolomakkeeseen merkittyjä tietoja tiedusteluusi vastaamiseen sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ZEISS-yhtiössä saat Tietosuojaselosteestamme.

Yleinen tiedustelu

Ladataan lomaketta...

Yleiset työpaikkoja, lehdistöä ja yrityksen tietoja koskevat tiedustelut.
Anna tarkempia pyyntöäsi koskevia tietoja.

Carl Zeiss Meditec AG, paikalliset Carl Zeiss Meditec -myyntiyhtiöt käyttävät yhteydenottolomakkeeseen merkittyjä tietoja tiedusteluusi vastaamiseen sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ZEISS-yhtiössä saat Tietosuojaselosteestamme.


  • 1

    CSAT on mittari, jolla mitataan, miten tarjotut tuotteet ja palvelut vastaavat asiakkaan odotuksia tai ylittävät ne. Tulokseksi saadaan tyytyväisten asiakkaiden kokonaisprosentti.