Keski-ikäinen mies, jolla on ZEISS Progressive Light 2 -linssit.
ZEISS optikoille

ZEISS Light 2 -linssit

Helppo tie monitehojen myyntiin – sinun ja liiketoimintasi kannalta.

ZEISS Light 2 -linssit on suunniteltu yli 45-vuotiaille asiakkaille, jotta heidän olisi helppo vaihtaa moniteholinsseihin ja saada lähi- ja kaukonäkönsä takaisin vaivattomasti. Ratkaisuun tarvitaan vain yhdet silmälasit, eikä se maksa maltaita. Anna asiakkaittesi kokea maailma, kokonaisuudessaan.

  • Luonnollinen näkö kaikille etäisyyksille – lähelle ja kauas
  • Nopea sopeutuminen
  • Kevyet ja ohuet – mukavuutta kaiken aikaa

Mobiili internetin käyttö on löytänyt tiensä päivittäiseen elämäämme.

  • 96 %

    Norjan väestöstä käytti verkkopankkipalveluja vuonna 2022.3

  • 5 miljardia

    yksilöllistä käyttäjää globaalin liikkuvan väestön keskuudessa vuonna 2022.4

  • 3,76 miljoonaa

    sovellusta saatavissa Androidille vuonna 2023.5

Keskivertoasiakkaan silmät kohtaavat päivittäin erilaisia haasteita.

Älypuhelimen käyttö on muuttanut ihmisten elämäntapaa. Useammat ihmiset viettävät enemmän aikaa digilaitteilla ja tehden lähityötä. Tämä trendi on havaittavissa kaikissa ikäryhmissä.1

  • Digilaitteiden käyttö ja niiden jatkuva läsnäolo kuluttajien elämässä vaikuttaa merkittävästi ihmisten lukemiskäyttäytymiseen.
  • Esimerkiksi lukuetäisyys on muuttunut 40 cm:n painetun median (kirjat, sanomalehdet) lukuetäisyydestä digilaitteiden (älypuhelimet, tabletit) vaatimaan 30–35 cm:n etäisyyteen.6

Taattu asiakastyytyväisyys ZEISS Light 2 -linsseillä.

  • 96 %

    tuntee näkevänsä luonnollisesti.7

  • 68 %

    käyttäjistä sopeutui muutamassa tunnissa.7

  • 92 %

    käyttäjistä on tyytyväisiä ZEISS Light 2 -linssien hinta-laatusuhteeseen.7​

Innovaatio ZEISS EasyFocus -teknologian taustalla. Mukana kaikissa ZEISS Light 2 -linsseissä.

ZEISS EasyFocus -teknologiamme ottaa huomioon moniteholinssin käyttäjän silmän kallistuksen, voimakkuusprofiilin ja vasemman ja oikean silmän yhteisnäön, jotta linssi voidaan optimoida siten, että sen reuna-alueilla on vähemmän sumeutta.Lisäksi se perustuu ZEISSin tietotaitoon linssi-silmäjärjestelmän optiikasta, ensikertalaisten ja kokeneiden moniteholinssien käyttäjien ikään liittyviin näkemistarpeisiin ja linssin ulkonäön optimointiin.

  • Kuvake, jossa näkyy kehä ja kolme nuolta ja joka symboloi älykästä dynaamista optiikkaa.
    Optinen voimakkuusprofiili

    Optimoitu voimakkuusprofiili ottaa tarkasti huomioon silmän pystysuuntaiset liikkeet (silmän kallistus) siirryttäessä katsomaan kaukaa lähelle, ja sen tavoitteena on helppo tarkennus, pehmeä siirtymä ja miellyttävä vaihtaminen lukualueelle.

  • Kuvake, jossa näkyy silmä ja nuoli ja ylöspäin osoittava nuoli ja joka symboloi ikä-älykkyyttä.
    Synkronisaatio vasemman ja oikean silmän välillä

    Binokulaarinen kauko- ja lähinäön optimointi varmistaa, että optiset kuvat synkronoidaan vasemman ja oikean silmän välillä.

  • Kuvake, jossa näkyy vierekkäin kolme nuolta, jotka symboloivat kirkasta ja ohutta optiikkaa.
    Kohtalaisen pehmeä suunnittelu

    Optimoidut rajat kohtalaisen pehmeällä suunnittelulla, mikä tarkoittaa, että linsseissä on keskisuuri selkeän näön alue mutta reuna-alueiden sumeus lisääntyy pehmeästi.

ZEISSin moniteholinssit – tavanomaista paremmat.

ZEISS Light 2 -linsseissä yhdistyvät moniteholinssien kovan ja pehmeän suunnittelun hyvät puolet. Keskipehmeä suunnittelu tekee moniteholinsseihin siirtymisestä helppoa.

  • Kaukonäön alueet ovat laajat ja selkeät
  • Erittäin vähän vääristymää reuna-alueilla
  • Suurennetut lähinäön alueet
  • Muovattu tarkasti käyttäjän tarpeiden mukaisesti.

Tutustu videomme avulla ZEISS-moniteholinssien ja tavanomaisten moniteholinssien eroihin.

Kuva, jossa toisessa linssissä näkyvät näköalueet.

Tutustu ZEISS SmartLife -linsseihin.

Hyödy lippulaivavalikoimamme ZEISS SmartLife -linsseistä tarjotaksesi asiakkaillesi ensiluokkaisia ratkaisuja ja erinomaisia näkemiskokemuksia: miellyttävää näkemistä kiireisille silmille.

Ota meihin yhteyttä

Varaa tapaaminen

Ladataan lomaketta...

  Carl Zeiss Vision Care käyttää yhteydenottolomakkeella antamiasi tietoja vastataksesi pyyntöösi sähköpostitse tai puhelimitse. Lue tietosuojaperiaatteemme täältä.

Ryhdy ZEISSin kumppaniksi

Ladataan lomaketta...

  Carl Zeiss Vision Care käyttää yhteydenottolomakkeella antamiasi tietoja vastataksesi pyyntöösi sähköpostitse tai puhelimitse. Lue tietosuojaperiaatteemme täältä.


  • 1

    MyVision-profiilien tietojen analyysi vuosilta 2021–2019, N= 300 000 kuluttajaa, Teknologia- ja innovaatio-osasto, Carl Zeiss Vision International GmbH, DE 2021

  • 2

    Maailman talousfoorumi: maailmassa on 1,8 miljardia 1 milleniaalia. Täällä he asuvat. Julkaistu elokuussa 2021.

  • 3

    Statista, Online banking penetration in European markets 2022. Julkaisija Statista Research Department, 29.8.2023.

  • 4

    Statista, Mobile internet usage worldwide - Statistics & Facts. Julkaisija L. Ceci, 14.9.2023.

  • 5

    Statista, Number of apps available in leading app stores 2023. Julkaisija L. Lohmeier, 26.9.2023.

  • 6

    Bababekova Y, Rosenfield M, Hue J et al. Font size and viewing distance of handheld smart phones. Optom Vis Sci2011; 88: 795–797.

  • 7

    ZEISS Light 2 -linssien ostajille tehty kysely Intiassa (N=195, Digital- & Progressive-linssit), 2023, Carl Zeiss Vision International GmbH, DE (julkaisematon, asiakirja-aineisto).