ZEISS Light 2 -linssit
Helppo tie monitehojen myyntiin – sinun ja liiketoimintasi kannalta.
ZEISS Light 2 -linssit on suunniteltu yli 45-vuotiaille asiakkaille, jotta heidän olisi helppo vaihtaa moniteholinsseihin ja saada lähi- ja kaukonäkönsä takaisin vaivattomasti. Ratkaisuun tarvitaan vain yhdet silmälasit, eikä se maksa maltaita. Anna asiakkaittesi kokea maailma, kokonaisuudessaan.
Linssityyppiämme aikuisille silmille:
Miksi kehitimme ZEISS Light 2 -linssit?
Mobiili internetin käyttö on löytänyt tiensä päivittäiseen elämäämme.
Keskivertoasiakkaan silmät kohtaavat päivittäin erilaisia haasteita.
Älypuhelimen käyttö on muuttanut ihmisten elämäntapaa. Useammat ihmiset viettävät enemmän aikaa digilaitteilla ja tehden lähityötä. Tämä trendi on havaittavissa kaikissa ikäryhmissä.1
- Digilaitteiden käyttö ja niiden jatkuva läsnäolo kuluttajien elämässä vaikuttaa merkittävästi ihmisten lukemiskäyttäytymiseen.
- Esimerkiksi lukuetäisyys on muuttunut 40 cm:n painetun median (kirjat, sanomalehdet) lukuetäisyydestä digilaitteiden (älypuhelimet, tabletit) vaatimaan 30–35 cm:n etäisyyteen.6
Luonnollinen näkö, nopea sopeutuminen – ensikertalaisille ja kokeneille käyttäjille.
Taattu asiakastyytyväisyys ZEISS Light 2 -linsseillä.
Tutustu ZEISS SmartLife -linsseihin.
Hyödy lippulaivavalikoimamme ZEISS SmartLife -linsseistä tarjotaksesi asiakkaillesi ensiluokkaisia ratkaisuja ja erinomaisia näkemiskokemuksia: miellyttävää näkemistä kiireisille silmille.
-
1
MyVision-profiilien tietojen analyysi vuosilta 2021–2019, N= 300 000 kuluttajaa, Teknologia- ja innovaatio-osasto, Carl Zeiss Vision International GmbH, DE 2021
-
2
Maailman talousfoorumi: maailmassa on 1,8 miljardia 1 milleniaalia. Täällä he asuvat. Julkaistu elokuussa 2021.
-
3
Statista, Online banking penetration in European markets 2022. Julkaisija Statista Research Department, 29.8.2023.
-
4
Statista, Mobile internet usage worldwide - Statistics & Facts. Julkaisija L. Ceci, 14.9.2023.
-
5
Statista, Number of apps available in leading app stores 2023. Julkaisija L. Lohmeier, 26.9.2023.
-
6
Bababekova Y, Rosenfield M, Hue J et al. Font size and viewing distance of handheld smart phones. Optom Vis Sci2011; 88: 795–797.
-
7
ZEISS Light 2 -linssien ostajille tehty kysely Intiassa (N=195, Digital- & Progressive-linssit), 2023, Carl Zeiss Vision International GmbH, DE (julkaisematon, asiakirja-aineisto).