Asiakkaittesi elämäntapa ja näkemiseen liittyvä käyttäytyminen on muuttunut.
Nykyajan elämä on kiireistä, ja asiakkaasi ovat jatkuvasti yhteydessä ihmisiin, tietoon ja asioihin, niin verkossa kuin verkon ulkopuolella. Heidän silmänsä ovat nauliintuneina digilaitteisiin myös heidän ollessaan liikkeellä. Silti elämä on enemmän kuin pelkät ruudut edessämme. Katseen siirtäminen jatkuvasti lukuisista digilaitteista fyysiseen ympäristöömme ja takaisin voi olla haastavaa silmille ja aiheuttaa näkemisen epämukavuutta ja silmien väsymistä. Sen seurauksena arjen tehtävistä suoriutuminen tuntuu raskaammalta ja pahimmassa tapauksessa elämän yksityiskohdat jäävät huomaamatta. Hyvä, miellyttävä näkökyky on välttämätöntä sille, että arjesta selviää itsevarmana ja valppaana. Asiakkaasi – kaikki nuorista lapsista ja teini-ikäisistä ikääntyneisiin – eivät tarvitse vain tarkkaa keskinäköä vaan myös hyvin toimivaa ääreisnäköä. Sen ansiosta he pystyvät helposti vaihtamaan eri etäisyyksien ja suuntien välillä luoviessaan läpi elämän.