ZEISS OPTIKOILLE

ZEISSin kehittämä Näköprofiilini

Asiakkaasi voivat saada paremman ymmärryksen näkemiseen liittyvistä tarpeistaan yksinkertaisesti vierailemalla verkkosivustollasi.

Verkkosivustosi kustomoitavan ja yhteisbrändätyn Näköprofiilini-sovelluksen avulla voit antaa asiakkaillesi mahdollisuuden luoda oma yksilöllinen näköprofiili määrittääkseen, mikä ZEISS-linssi sopii parhaiten heidän elämäntapaansa ja näkemistarpeisiinsa.

  • Ohjaa lisää askeleita ovistasi sisään
  • Säästä aikaa yrityksessäsi esitietojen ansiosta
  • Saatavilla ilman lisämaksuja ja implementointi on helppoa

Mielenkiintoisia faktoja asiakaskäyttäytymisestä.

  • 63 %

    ostosmatkoista alkaa verkosta1

  • 93 %

    asiakkaista tutkii tuotteita verkossa ennen kuin ostavat ne myymälästä  myöhemmin2

  • 80 %

    asiakkaista sanoi ostavansa todennäköisemmin yritykseltä, joka käyttää yksilöllisiä lähestymistapoja3

  • 76 %

    asiakkaista odottaa organisaatioiden ymmärtävän heidän yksilöllisiä tarpeitaan4

Ostopäätökset saavat alkunsa verkossa.

Nykypäivän verkko- ja reaalimaailmat ovat läheisessä yhteydessä toisiinsa. Tuotteiden ostaminen ja asiaankuuluvan tiedon etsiminen verkosta sekä tuotteiden ostaminen, joko verkosta tai myymälästä, on tiiviisti sidoksissa toisiinsa. Tämä koskee myös uusien silmälasien ostamista. Asiakkaat haluavat lisää tietoa silmistään sekä saada selville, mikä linssiratkaisu sopisi parhaiten heidän tarpeisiinsa ja haasteisiinsa.

Hanki uusia asiakkaita ja erotu verkossa palkitun Näköprofiilini-sovelluksen avulla.

Näköprofiilini analysoi  asiakkaasi elämäntapaa ja näkemiskäyttäytymistä esittämällä joukon kysymyksiä. Se luo yksilöllisen näköprofiilin ja suosittelee optimaalista ZEISSin linssiratkaisua yksilöllisten näkemistarpeiden perusteella. Se on ainutlaatuinen työkalu, joka varmistaa, että asiakkailla on kokonaisvaltaisempi ymmärrys näkemistarpeistaan ennen saapumistaan myymälään.

Saumaton ja kokonainen matka verkosta reaalimaailmaan.

Asiakkaat voivat tallentaa henkilökohtaisen näköprofiilinsa QR-koodina älypuhelimeensa ja tuoda sen mukanaan myymälään. Tuloksia voidaan tarkastella myymälässäsi VISUCONSULTin avulla, ja saamasi keskeiset tiedot auttavat sinua suosittelemaan sopivinta linssiratkaisua. Näin sinulla on käytettävissäsi enemmän aikaa potilaasi tutkimiseen tai oleellisten tietojen selittämiseen.  Voit yhteisbrändätä Näköprofiilini-sovelluksen nimelläsi ja vastaanottosi tiedoilla varmistaaksesi, että asiakkaat löytävät tiensä myymälääsi.

Keskeiset edut Mitä hyödyt Näköprofiilini-sovelluksesta.

  • Erotu verkossa

    Paranna verkkosivustoasi ja kasvata verkkonäkyvyyttäsi palkitun verkkosovelluksen avulla.

  • Helppo asennus

    Voit asentaa kustomoidun version verkkosivustollesi vain 4 vaiheen avulla, ja se päivittyy automaattisesti (ei ylimääräistä vaivaa).

  • Siemenen istutus

    Ohjaa asiakkaasi ajattelemaan näköään ja haasteitaan – valmistele heidät konsultaatiota varten.

  • Saumaton matka verkosta reaalimaailmaan

    QR-koodi mahdollistaa kokemuksen jatkamisen VISUCONSULTin avulla niin, että voit keskittyä täysin asiakkaisiisi ja heidän näköprofiilinsa tuloksiin, mikä vähentää asiakkaan tutkimustuolissa viettämää aikaa.

  • Ylitä estokynnys

    Madalla uusiin silmälaseihin liittyvää estokynnystä hyvällä valmistelulla ja tiedoilla. Luo liikennettä vastaanotollesi sisällyttämällä vastaanottosi osoite.

  • Linssiratkaisusuositus

    Älykäs algoritmi arvioi asiakkaasi näköprofiilin ja suosittelee tarkoituksenmukaisia ratkaisuja.

Ota meihin yhteyttä

Varaa tapaaminen

Ladataan lomaketta...

  Carl Zeiss Vision Care käyttää yhteydenottolomakkeella antamiasi tietoja vastataksesi pyyntöösi sähköpostitse tai puhelimitse. Lue tietosuojaperiaatteemme täältä.

Ryhdy ZEISSin kumppaniksi

Ladataan lomaketta...

  Carl Zeiss Vision Care käyttää yhteydenottolomakkeella antamiasi tietoja vastataksesi pyyntöösi sähköpostitse tai puhelimitse. Lue tietosuojaperiaatteemme täältä.


  • 1

    ThinkwithGoogle, 2018.

  • 2

    Wirecard Global Shopping Report 2019.

  • 3

    Epsilon research.

  • 4

    IBM Institute for Business Value.