ZEISSin kehittämä Näköprofiilini
Asiakkaasi voivat saada paremman ymmärryksen näkemiseen liittyvistä tarpeistaan yksinkertaisesti vierailemalla verkkosivustollasi.
Verkkosivustosi kustomoitavan ja yhteisbrändätyn Näköprofiilini-sovelluksen avulla voit antaa asiakkaillesi mahdollisuuden luoda oma yksilöllinen näköprofiili määrittääkseen, mikä ZEISS-linssi sopii parhaiten heidän elämäntapaansa ja näkemistarpeisiinsa.
Mielenkiintoisia faktoja asiakaskäyttäytymisestä.
Ostopäätökset saavat alkunsa verkossa.
Nykypäivän verkko- ja reaalimaailmat ovat läheisessä yhteydessä toisiinsa. Tuotteiden ostaminen ja asiaankuuluvan tiedon etsiminen verkosta sekä tuotteiden ostaminen, joko verkosta tai myymälästä, on tiiviisti sidoksissa toisiinsa. Tämä koskee myös uusien silmälasien ostamista. Asiakkaat haluavat lisää tietoa silmistään sekä saada selville, mikä linssiratkaisu sopisi parhaiten heidän tarpeisiinsa ja haasteisiinsa.
Hanki uusia asiakkaita ja erotu verkossa palkitun Näköprofiilini-sovelluksen avulla.
Näköprofiilini analysoi asiakkaasi elämäntapaa ja näkemiskäyttäytymistä esittämällä joukon kysymyksiä. Se luo yksilöllisen näköprofiilin ja suosittelee optimaalista ZEISSin linssiratkaisua yksilöllisten näkemistarpeiden perusteella. Se on ainutlaatuinen työkalu, joka varmistaa, että asiakkailla on kokonaisvaltaisempi ymmärrys näkemistarpeistaan ennen saapumistaan myymälään.
Saumaton ja kokonainen matka verkosta reaalimaailmaan.
Asiakkaat voivat tallentaa henkilökohtaisen näköprofiilinsa QR-koodina älypuhelimeensa ja tuoda sen mukanaan myymälään. Tuloksia voidaan tarkastella myymälässäsi VISUCONSULTin avulla, ja saamasi keskeiset tiedot auttavat sinua suosittelemaan sopivinta linssiratkaisua. Näin sinulla on käytettävissäsi enemmän aikaa potilaasi tutkimiseen tai oleellisten tietojen selittämiseen. Voit yhteisbrändätä Näköprofiilini-sovelluksen nimelläsi ja vastaanottosi tiedoilla varmistaaksesi, että asiakkaat löytävät tiensä myymälääsi.
-
1
ThinkwithGoogle, 2018.
-
2
Wirecard Global Shopping Report 2019.
-
3
Epsilon research.
-
4
IBM Institute for Business Value.